ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

اخراج شیری تصمیم شتاب زده و احساسی گل محمدی برای پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۹۸۹۶۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
اخراج شیری تصمیم شتاب زده و احساسی گل محمدی برای پرسپولیس؟
بسیاری از کارشناسان و حتی هواداران پرسپولیس معتقدند که کنار گذاشتن مهدی شیری از پرسپولیس تصمیمی شتاب زده و کاملا احساسی بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی منتقدان بازی‌های مهدی شیری معتقدند شماره ۱۷ سرخ‌ها طی سه فصلی که برای این تیم بازی کرد هیچ گاه بازیکن خلاق و مؤثری نشان داد. هواداران به این نکته اشاره می‌کنند که آمار پاس گل‌های این بازیکن بسیار ناچیز است و هیچ وقت نتوانسته سانتر‌های موفقی برای مهاجمان داشته باشد، اما در نقطه مخالف این اظهار نظر‌ها باید گفت مهدی شیری مدافع راست استانداردی برای پرسپولیس بود چرا که اصول کار دفاعی را به‌عنوان یک مدافع لب خط بخوبی انجام می‌داد و شرح وظایفش را درست می‌شناخت. شیری در جمع شدن‌ها، آفسایدگیری، باز شدن در موقع حمله و سوئیچ شدن به مرکز دفاع برای پوشش مدافع میانی روی دستش همیشه خوب کار می‌کرد و شاید سخت بتوانید گل خورده‌ای از پرسپولیس را به خاطر بیاورید که شیری اشتباه کرده. اگر هم اشتباهی داشته ناشی از قد کوتاهش در مصاف‌های هوایی بوده. مثل گل خورده در بازی رفت با نساجی در همین فصل.

مهدی شیری، اما از آن دست بازیکنان است که وظایف محوله به او را کامل و دقیق انجام می‌دهد و اهل اضافه کاری نیست و شاید هم به همین خاطر است که غالب مربیان و کارشناسان فوتبال از بازی‌اش ستایش می‌کنند، اما هواداران نمایش‌هایش را نمی‌پسندند. شیری در دفاع و حمله توازن دارد و با اینکه در حمله خلاق نیست یا ارسال‌های خوبی ندارد یا برای گلزنی به ندرت اضافه می‌شود، اما کاری که باید انجام دهد را خوب و کامل انجام می‌دهد و مدافع راست استانداردی به حساب می‌آید که مقبول برانکو و کالدرون هم بود. با این تعریف می‌توان این نکته را با قاطعیت گفت که مهدی شیری در فاز دفاع – کاری که هر مدافع کناری باید در اولویت بلد باشد – از سیامک نعمتی، منوچهر صفروف و حتی رامین رضاییان بالاتر و بهتر است.
در عین حال در پاسخ به ماجرای سانتر و اینکه شیری سانتر بلد نیست باید این مهم را اضافه کرد که مدل بازی پرسپولیس طوری نیست که سانتر از جناحین تعیین کننده و کارگشا باشد و بیشتر بر اساس کار‌های ترکیبی و ایجاد مثلث‌هایی از کانال‌های کناری است که موقعیت‌ها ایجاد می‌شود پس نه شیری نیاز به سانتر‌های دقیق دارد نه در تیم سانتر فوروارد سرزنی حضور دارد که منتظر ارسال‌های دقیق او باشد.

به هرحال مهدی شیری از پرسپولیس جدا شد وبه تیم فولاد پیوست و نیم فصل دوم مشخص خواهد کرد که آیا سرخ‌ها از این تصمیم سود خواهند برد یا اینکه ضرر خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->